#1 Skrevet August 29, 2004 Fra de gode, gamle dagene Funnet på http://www.urquattro.at 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2004 :tilber: :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2004 Synes jeg så mr.Röhl med Stratosdress jeg??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2004 så ikke så stabilt ut å være tilskuer der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2004 Sagt det før, men sier det igjen, hva faen tenker de tilskuerene på/med.....?????!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal Sagt det før, men sier det igjen, hva faen tenker de tilskuerene på/med.....?????!!!!! JA!!! spessiellt med tanke på det første bildet... Solberg skulle prøvd det der... det hadde blitt kadunk, og så hadde han stått der med en reporter og hylt; Ai låsst mai påwersteering!!! And ai hitt de mannj vittøut vånting itt!!!! hehe Kule bilder uansett. digger den bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2004 Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen JA!!! spessiellt med tanke på det første bildet... Solberg skulle prøvd det der... det hadde blitt kadunk, og så hadde han stått der med en reporter og hylt; Ai låsst mai påwersteering!!! And ai hitt de mannj vittøut vånting itt!!!! hehe Kule bilder uansett. digger den bilen Haha.. Solberg er best på engelsk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2004 Jeg er mest overasket over at de som kjørte gruppe B i det hele tatt tørte gasse på sånn som de gjør når de passerte folkemengder slik. Jeg hadde jaffal aldri klart å gitt bånn gass mot en folkemengde slik de gjorde det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 29, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ivan Munthe Jeg hadde jaffal aldri klart å gitt bånn gass mot en folkemengde slik de gjorde det Det er vel i grunn en god egenskap..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 30, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Synes jeg så mr.Röhl med Stratosdress jeg??? Lanciadress skulle vel være mer korrekt. På bildet står jo han foran en Lancia 037 da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...