#1 Skrevet September 28, 2007 Se denne først: Hmm, det lukter svidd her... Så denne: Mulig postet før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2007 Fy faen, da har du vært en et par ganger på engleskolen til Martha når du overlever det der... shit Kanskje ikke de mest hjelpsomme og profesjonelle funkjsonærer da! Gutten ligger og spreller, og den hjelmen er nok ganske svidd og varm. Man vet jo at man aldri skal ta av hjelmen etter en ulykke, noen ganger er det den som holder hjernen på plass i skallen, men dette må være ett tilfelle der den må tas av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2007 Jeg har sett denne før, men i hele sin lengde! Det er utrolig hvor lenge han sitter i bilen i full brann før han kommer ut. Og hvorfor er det ingen som hjelper han fortere: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2007 Smule svimmel han fra ferrari`n...Sprøtt at de nesten er ute og løper etter noe sånnt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2007 fy f*** hadde det vært meg som var i den ferrarien og jeg hadde sett det klippet etterpå skulle jeg vridd om nakken på han funksjonæren som bare lar han ligge og sprelle og tryne rundt as.. stabilt sideleie anyone? når du er så herpa etter en kollisjon skal det ikke mye tryning til før saken blir enda værre enn den var.. hadde han løpt for å hjelpe noen andre som satt fastklemt i bilen hadde det vært litt mer akseptabelt men å stå å dingle med brannapparatet.. nei han der hadde ikkeno der å gjørra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2007 Å jøsses! Han i Ferrari'n trenger ihvertfall en Paracet eller 2! Lurer på om det var >LITT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...