Anbefalte innlegg

Halla folkens!

 

Vi er en jente gjeng på 5 som skal ha russebil til våren, vi har planer om å bygge på den nå, vi bare lurte på om noen har lyst til å hjelpe/sponse oss?

 

Vi trenger hjelp med invendig trekk av interiør, anlegg og annet små stasj. :tilber:

 

Håper det er noen som er villige til å hjelpe :D

 

Hilsen

5 søte små jenter :D: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla Ann - Helen!

 

du, det hjelper nok fælt på om du forteller oss om hvor dere befinner dere geografisk....

 

hilsen en søt stor gutt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla Ann - Helen!

 

du, det hjelper nok fælt på om du forteller oss om hvor dere befinner dere geografisk....

 

hilsen en søt stor gutt

 

Ettersom tråden ligger under bergen lokallag, så tør jeg satse noen kroner på .......ehmm.....Bergen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe stemmer det ja.. bergen.. vi er vel den berømte austrheim russen,, hehe rota meg ut der så.. hehe ija.. så vil vi knuse de SNOBBE gutta på skolen :D.. bygge heftigst anlegg osv, rett og slett bli pink bitches :P hehe ija.. noen som vet om noen billige forhandlere, folk som eventluelt kan sponse oss hadde vert genialt bra :D.. hehe vi vil jo ta han helt ut i russefeiringen :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere vært hos Biltema og andre store bedrifter.... De har ofte litt ekstra til søte små "pink bitches"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til med russebil og russefeiring.

 

Bygde sjølv om ein Ford Transit i frå 12-seter minibuss til 9-seter personbil, og fekk det jaggu godkjent på biltilsynet : rock :

 

Eit tips er å lese på denne linken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ikke noe å tilby: rolleyes men dere får ha lykke til med russetiden, også får vi satse på at dere knuser SNOBBE gutta: rolleyes: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ikke noe å tilby: rolleyes men dere får ha lykke til med russetiden, også får vi satse på at dere knuser SNOBBE gutta: rolleyes: smil :

 

hehe takker så mye.... hehe :D... Satser stort på det vi også :D:evil: ser virkelig frem til russetiden ja :D...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe takker så mye.... hehe :D... Satser stort på det vi også :D:evil: ser virkelig frem til russetiden ja :D...

 

Kan eg få lakkere??????

 

(???????)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan eg få lakkere??????

 

(???????)

 

hehe vi har lakk og vi har i teorien og en til å lakkere, men mangler plass :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ang stereo kan eg kanskje hjelpe dekan, starter nettbutikk i desse dager innen hi-fi og bilstereo.

So noko anlegg må vel eg kunne sponse dekan med:) Send pm med litt info så blir me sikkert einige om ei fin stereopakke:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe stemmer det ja.. bergen.. vi er vel den berømte austrheim russen,, hehe rota meg ut der så.. hehe ija.. så vil vi knuse de SNOBBE gutta på skolen :D.. bygge heftigst anlegg osv, rett og slett bli pink bitches :P hehe ija.. noen som vet om noen billige forhandlere, folk som eventluelt kan sponse oss hadde vert genialt bra :D.. hehe vi vil jo ta han helt ut i russefeiringen :P hehe

 

Men Austrheim er jo ein fin plass:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Austrheim er jo ein fin plass:)

 

 

:P hehe ja :P hehe ehhh joda.. men ganske så øde da:P haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.