#1 Skrevet September 28, 2007 Har kommet over ett sett med parabol felger i 8*17". Er det noen som vet hvilken bil disse kommer fra? Og hvilken botsirkel det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2007 Har kommet over ett sett med parabol felger i 8*17". Er det noen som vet hvilken bil disse kommer fra? Og hvilken botsirkel det er? Kommer ikke de fra A8 da? Og TT ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2007 Hvilken boltsirkel? TT har 5x100 og 7,5x17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2007 Vet at det finnes iallefall to typer Parabolfelger. Til A3 og TT. TT Parabol er 7,5x17" Boltsirkel 5x100 og ET 32. Til A3 er jeg usikker, men iallefall 5x112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2007 Man fikk de også på A6...........går/gikk en 2000 mod. A6 4.2 Avant her i byen før med slike felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2007 De til a6 er 8 eller 8,5" boltsirkel 5*112 og et forholdvis lavt innpress til ævdi å være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2007 Bare å legge ut bilde så ser en ganske fort hvilke bil de kommer fra da såvidt jeg vet ingen har likt utseende. De pollerte til TT er de klart fineste synes jeg ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2007 A6 4.2 hadde slike felger som standard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2007 Takker for alle svar! Det kan nesten virke som om Parabol hjula som kom på A6 4,2 (og A8 4,2?) er de jeg har kommet over. Siden de er 8". Det virker jo mest sannsynlig iallefall.. De er helt like som de over og ifølge forrige eier hadde de sitti på en feit Audi fra Nesodden eller no.. Men er boltsirkelen på 8" felg og 7,5" felg den samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 28, 2007 De til a6 er 8 eller 8,5" boltsirkel 5*112 og et forholdvis lavt innpress til ævdi å være Takk for info Da er altså boltsirkelen på TT felgene og A6 felgene forskjellig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2007 Vært i garasjen til pretty bird og snuset nå eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...