Anbefalte innlegg

heisan, bytta til et s2 innsug på en s6 maskin idag... er usikker på om innsuget er fra en 3b eller aby. Er det forsjell på disse?

problemet er at gassspjeldet tar i toppen av maskinen, løser dette seg vist jeg får et s2 gass spjeld eller må jeg ha et aby innsug(vist det er anerledes...

eventuelt noen som har noen fine løsninger?:)

Mvh Tommy Skarstein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AAN har vel støøre spjeld enn 3B/ABY mener jeg ja.. Tipper problemet ditt løser seg med spjeld fra en av disse ;)

Ole Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AAN har vel støøre spjeld enn 3B/ABY mener jeg ja.. Tipper problemet ditt løser seg med spjeld fra en av disse ;)

Ole Kristian

jaaa... men har lest litt motsatt og, at det er 3b innsuget som ikke passer...

Noen som vet dette 100% sikkert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gass-spjeldet er likt på ABY/AAN/3B. Innsuget på ABY er høyere enn 3B i bak-kant av motoren.Innsug fra 3B passer garantert ikke,og husker jeg ikke feil passer ikke ABY heller på AAN-motoren. Topp-dekselet er høyere på AAN enn ABYmener jeg,men dette er jeg ikke 100% sikker på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke topp-dekselet likt på ABY/ADU/AAN. er vel bare innsug som er forskjellig utvendig på disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gass-spjeldet er likt på ABY/AAN/3B. Innsuget på ABY er høyere enn 3B i bak-kant av motoren.Innsug fra 3B passer garantert ikke,og husker jeg ikke feil passer ikke ABY heller på AAN-motoren. Topp-dekselet er høyere på AAN enn ABYmener jeg,men dette er jeg ikke 100% sikker på.

jepp det har jeg og kommet frem til, men er 99% sikker på at aby og aan toppdekslene er like! ihvertfall slik jeg husker det fra min gamle... Men det var gass spjeldene jeg lurte på:) takk for hjelpa...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.