#1 Skrevet September 28, 2007 Hei Jeg har en 1984/85 modell coupe quattro med svært ugreie sperrer og målere for volt og olje temp. Har åpna midkonsoll og fundert litt: klø :(med det lille jeg har å fundere med: rolleyes) Jeg dro ut cd spilleren, som forøvrig ikke er orginal() Der var det et utall ledinger som bare var kuttet tvers over av forrige eier: mad : Han har sikkert leika el. spesialist når han monterte ny cd spiller: mad : Men, fant også ut at et par koblinger ikke var kobla sammen og fulgte ledninger å kobla det jeg var god for i 3 timer: klø : Men da jeg prøvde å skru på tenninga etterpå var alt like dødt: gråter : Er det noen som har peilig på elektronikk i en coupe typ85 her? Og helst vært litt borti sperrene og alt rundt det. Så betaler jeg ganske godt om noen vil komme å ta en titt på det og aller helst få fiksa det da. Er sikkert ikke så altfor store jobben hvis du vet hvordan det skal være og har litt peiling. Håper noen gidder og har tid til dette. Vennlig hilsen Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2007 Det må vel være noen her som klarer å fikse dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2007 opp opp opp Hjelp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2007 Har akkuratt samme problem på min jeg også. HJELP:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2007 Trenger fortsatt hjelp med dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2007 Står litt grunnleggende info her: http://www.quattro.ca/Urq/urq-IST-Introduction.pdf Se side 30-31 og 38-39. Sperrene er vakuum-operert. Det hentes vakuum fra innsuget, og vribryteren i konsollen bare 'penser' vakuumet dit det skal. Ikke noe elektrisk involvert i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2007 Står litt grunnleggende info her: http://www.quattro.ca/Urq/urq-IST-Introduction.pdf Se side 30-31 og 38-39. Sperrene er vakuum-operert. Det hentes vakuum fra innsuget, og vribryteren i konsollen bare 'penser' vakuumet dit det skal. Ikke noe elektrisk involvert i det hele tatt. Jo, kanskje ikke på sperra, men resten av panelet trenger nok litt spenning:) Så jeg trenger fortsatt hjelp til å fikse både panelet med volt og olje temp. Og naturligvis sperrebryter da. Betaler godt!! Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2007 opp opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2007 Mine var døde de å.. skrudde opp var et sånn lite kretskort bak de målerene som var brent på min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 30, 2007 Mine var døde de å.. skrudde opp var et sånn lite kretskort bak de målerene som var brent på min.. Frykter/tipper at det er det som er feil i min og Jesper sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 30, 2007 Frykter/tipper at det er det som er feil i min og Jesper sin Det er mye mulig. Men er gode muligheter for at det kålhuet som har montert ny cd-spiller i min har klippa og leika seg litt vel mye: bh : Er MANGE løse ledninger og stumper der: gråter : Men skal se på det så fort som mulig Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...