#1 Skrevet September 28, 2007 Driver og lurer på hvilke felger jeg skal ha til neste sommer;) Noen forslag? Har tenkt på de felga til Dekkskift.no med gull senter, Brock B2 17", eller om jeg skal gå for racing-stuk fortsatt med Gateslicks osv.. Hva syns dere? Maks. 18" har jeg bestemt meg for, 19" ble for stort, tenker meg 18" med 225/35-18 dekk med KW´n i bunn hadde gjort seg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2007 Driver og lurer på hvilke felger jeg skal ha til neste sommer;) Noen forslag? Har tenkt på de felga til Dekkskift.no med gull senter, Brock B2 17", eller om jeg skal gå for racing-stuk fortsatt med Gateslicks osv.. Hva syns dere? Maks. 18" har jeg bestemt meg for, 19" ble for stort, tenker meg 18" med 225/35-18 dekk med KW´n i bunn hadde gjort seg;) 17 tom er i hvertfall for små hjul på A4 selv med gewinde. 18 tommere med 225/35 er på grensen det også, jeg tror nok bilen blir super-upraktisk-lav-under før du får dekket opp i skjermen for å si det sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2007 17 tom er i hvertfall for små hjul på A4 selv med gewinde. 18 tommere med 225/35 er på grensen det også, jeg tror nok bilen blir super-upraktisk-lav-under før du får dekket opp i skjermen for å si det sånn. Har 17" nå, er såpass lav at jeg reiv av hele eksosanlegget på en fortauskant igår: smil : Men vil helst ha 18" ja:) 19" så litt dumt ut syns jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2007 Har jo disse til salgs om det er av interesse.. 9,5x18 nesten nytt.. 9000,- går dem for nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2007 Har jo disse til salgs om det er av interesse.. 9,5x18 nesten nytt.. 9000,- går dem for nå... De er konge! Innpress? Hvordan passer de på A4´n med mye senk? Bør jeg valse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2007 De er konge! Innpress? Hvordan passer de på A4´n med mye senk? Bør jeg valse? Det er ET35.. Det gikk fint på bilen min med mye senk, men har valsa ut litt da.. Så bør valse om du ha planer om å senke mye.. AKKURAT klaring inn til fjørene på justerbare bak, og noen få mm klaring innover forran.. Om du er i område en dag er det jo bare å stikke innom så kan vi prøve på for å se hvordan det går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2007 Det er ET35.. Det gikk fint på bilen min med mye senk, men har valsa ut litt da.. Så bør valse om du ha planer om å senke mye.. AKKURAT klaring inn til fjørene på justerbare bak, og noen få mm klaring innover forran.. Om du er i område en dag er det jo bare å stikke innom så kan vi prøve på for å se hvordan det går.. Ja, kan jo prøve de og se hva jeg syns:) Hva er dim på dekka? Bilen min er ikke kjørbar nå, men når jeg har kjøpt nytt eksosanlegg/downpipe så kan jeg jo kjøre meg en tur opp kanskje;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2007 Ja, kan jo prøve de og se hva jeg syns:) Hva er dim på dekka? Bilen min er ikke kjørbar nå, men når jeg har kjøpt nytt eksosanlegg/downpipe så kan jeg jo kjøre meg en tur opp kanskje;) Dim på dekka er 215/40-18.. Relativt bredt dekkmerke, så er ikke sååå voldsomt som det høres ut som egentlig med strekk.. Bare si fra det så kan du bare komme og prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2007 Har 17" nå, er såpass lav at jeg reiv av hele eksosanlegget på en fortauskant igår: smil : Men vil helst ha 18" ja:) 19" så litt dumt ut syns jeg.. Sett på 225/30 19 da veitu, så har du mindre hjul enn 225/35 18 men større felg Men igjen, upraktisk små hjul... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...