#1 Skrevet September 28, 2007 Står litt fast.. Har blitt rammet av 2.5 bomba.. Motor havari Driver å bytter kammer, vippe-armer, og purscere +++ på A6 en min. jeg har handlet inn deler for over 25.000 kr nå Så jeg føler meg litt fattig Men så lurer jeg på: hvordan i huleste skal jeg stille inn den ene kammen i forhold til den andre? De drives av tann-hjul inni der jo.. Ser at det er spor og prikker på kammene/tann-hjulene, men får det hele ikke til og stemme. På 16v motorer er det som regel et reimhjul til hver kam, med noen enkle merker på. Men på motoren min (AFB) er det ikke det. Hmmm What to do?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2007 Kan du ikke DET engang:p Slik jeg gjorde det, og slik det mest sannsynlig gjøres, er at jeg tok de to hakkene mot hverandre.. Slik at de står på linje mellom kamkjede.. Altså.. De to prikkene på kammene skal mot hverandre i forhold til toppen.. Mvh Joakim:) NB! Husk å skru likt på bukkene pluss rett moment.. Hvis ikke kan det fort gå gale;) Lykke til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2007 Ca sånn eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...