#1 Skrevet September 29, 2007 Sikkert postet før, men får aldri nok av det alle helligste.... Skru opp lyden...... http://www.youtube.com/watch?v=hEK7POxpVeE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2007 Det er lyden sin det ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2007 Ohmygod! Denne filmen hadde jeg ikke sett før, og fy flate så mye bedre jeg føler meg etter å ha sett den. Hehehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2007 Hehehe.....de sier at en god latter forlenger livet. Jeg mener at 10 sek med lyd fra turbo femmer gjør en mye bedre jobb:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2007 Off er så sinnsykt at eg riste på hodet av det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2007 Kan aldri bli for mye av det gode... *gåsehud*. EOD. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2007 Sagt det før, og sier det igjen... WRC kan bare gå og legge seg!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...