Troms: montering av filter 2.5 tdi

Anbefalte innlegg

monterte mæ TS-racingfilter på biln igår :)

lydn blei heilt pervers :D

 

anbefales på d sterkeste :)

 

ska legg ut bilde litt seinar :) har ikje vært ute enda, då d e litt tili på dagen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

monterte mæ TS-racingfilter på biln igår :)

lydn blei heilt pervers

 

anbefales på d sterkeste :)

 

ska legg ut bilde litt seinar :) har ikje vært ute enda, då d e litt tili på dagen ;)

 

 

 

Har bestilt TS-racingfilter eg og,men det er 2 månader siden: mad :. Må vel ringe å etterlyse det snart;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket filter er det TS bruker?

Har selv ett RamAir kit på vei fra England, så gleder meg til å få det på (og krysse fingrene for LMM).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg visste ikke at TS produserte filtere selv. (noen TS heller ikke gjør, så det heter ikke TS-filter, men filter kjøpt ifra TS, gutter)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt TS-racingfilter eg og,men det er 2 månader siden: mad :. Må vel ringe å etterlyse det snart;)

 

har venta i 2mnd i hvertfall, men d e nu kommen nu :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. e ikje heilt sekker på kordan filter d e:P kain jo se etter :)

 

d e ikje TS som har produsert, e et grått passe stort filter som d står TS-racing på:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har venta i 2mnd i hvertfall, men d e nu kommen nu :)

 

 

Hmm er vel rundt hjørne no mit og da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d e d nok sekkert :) du kan jo reng å etterlys d før å vær heilt sekker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av filteret, montert;)

Picture00000055003-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka du måtte betale før det?Va det dæm som monterte det å?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være negativ... jo ok litt :) Den typen montering av filter gir ingen effektøkning i forhold til orginalfilter, heller en effektreduksjon. Man drar inn mye varmere luft enn man gjør med orginalfilterboksen som henter luften foran. Hvis du demonterer høyre lykt vil det kanskje hjelpe litt :) Ref. se tråd i tuningdelen av forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka du måtte betale før det?Va det dæm som monterte det å?

 

trur d va 1300kr... monterte d jo sjøl såklart;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være negativ... jo ok litt :) Den typen montering av filter gir ingen effektøkning i forhold til orginalfilter, heller en effektreduksjon. Man drar inn mye varmere luft enn man gjør med orginalfilterboksen som henter luften foran. Hvis du demonterer høyre lykt vil det kanskje hjelpe litt :) Ref. se tråd i tuningdelen av forumet.

 

plan va nu ikje d heilt store måle når d jell d å få effektøkning, va nu mest før LYDN som va heilt sinnsyk ;)

e jo klar over at varm luft ikje e no bra i forholdt kald luft ;)

q

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nu e det vell ikke nåka problem å ha filteret slik siden turbo sitter bak motoren. Men du kan jo sette på den luft slusa som skal stå orginalt inn til boksen. Da kommer det kald frisk luft rett på filteret.

 

Ideelt er å lage et skjold som står mellom LMM og filter.

 

Dette filteret koster 1000kr.

 

Frank Ove, Om du har bestlit av meg så har jeg vært fri i lang tid. Men send en mail så skal jeg sende et til deg enten idag om jeg får mail tidlig på dagen eller så må du vente til jeg kommer fra ferie 22 Okt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank Ove, Om du har bestlit av meg så har jeg vært fri i lang tid. Men send en mail så skal jeg sende et til deg enten idag om jeg får mail tidlig på dagen eller så må du vente til jeg kommer fra ferie 22 Okt.

 

Nei eg husker ikke ken eg bestilte det med,men det er over 2 månader siden nå og ikke mottat noe enda.sender deg ein mail på OYSTEIN@BB-RACING.COM er det rett??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nu e det vell ikke nåka problem å ha filteret slik siden turbo sitter bak motoren. Men du kan jo sette på den luft slusa som skal stå orginalt inn til boksen. Da kommer det kald frisk luft rett på filteret.

 

Ideelt er å lage et skjold som står mellom LMM og filter.

 

Dette filteret koster 1000kr.

 

Frank Ove, Om du har bestlit av meg så har jeg vært fri i lang tid. Men send en mail så skal jeg sende et til deg enten idag om jeg får mail tidlig på dagen eller så må du vente til jeg kommer fra ferie 22 Okt.

 

1000kr?Lætt,ett sånn skal æ ha,men har du mulighet tel å montere det øystein??hehe,æ e heilt håplaus når det gjeld sånne ting: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.