Noen som skal kvitte seg med 15" dekk?

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om det er noen i området som sitter med 2 eller 4 195/50-15 dekk som er

utdatert og vil kvitte seg med de. Så lenge de ikke lekker luft er all tilstand helt grei :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har noen piggfrie vinterdekk, men de er 195 65 15, det er brukbart med mønster på de, og de lekker ikke luft, send meg en pm om du er int,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i alle fall to 195/50 som satt på Pirelli-felgene på delebilen liggende her (sist sett under båten). Kom og hent (eller jeg tar de med til "Bartogmokasin-byen" om en to ukers tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har noen piggfrie vinterdekk, men de er 195 65 15, det er brukbart med mønster på de, og de lekker ikke luft, send meg en pm om du er int,

Det blir litt i største laget på en Golf 2, men takk for tilbudet! :)

 

Har i alle fall to 195/50 som satt på Pirelli-felgene på delebilen liggende her (sist sett under båten). Kom og hent (eller jeg tar de med til "Bartogmokasin-byen" om en to ukers tid.

: ja : Da får NOEN kanskje testmontert en "bredside" med nye dekk & felg. Kan snakkes før avreise og se an behovet da Andreas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har, 2 utslitte og 2 slitte. Send PM hvis du er interessert:)

Gratis, selvfølgelig..

 

Edit: du er i Trondheim ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du svinger innom en dekksjappe får du vel rote litt i dekka de har tatt av biler, bruker jo å ligge store hauger med dekk utaforr som regel....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eivind; har du hatt bilen din "hos oss" ? :D

 

Ja har tenkt tanken å høre litt rundt. Det "viktigste" er at jeg får satt på to nye hjul på en side av bilen og sett hvordan det blir...derfor er tilstanden på dekkene mindre viktig. Hadde håpet på å få felgene til 1 sept, ser jo hvordan DET gikk! Så får forevige det med digitalkamera over vinteren istedet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.