#1 Skrevet September 29, 2007 Å kjøre R8 på snødekte veier må jo være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2007 Hadde denne komt opp i ræven på meg når jeg var ute og kjørte på vinteren, tror jeg at jeg hadde blitt så skremt at jeg hadde kjørt av veien..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2007 tøft bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2007 Funker sikkert bra som bakgrunn den der:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2007 Den kledde vinterføre meget godt. Får kjøpe et par lotto i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2007 SEEEE så møkkete Men sikkert artig på snøen det der:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2007 Film da?? Må jo være noen som har filmet denne doningen når det sladder litt rundt på isen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2007 noen som har linken til et større bilde ? vart litt pixlete som bakgrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2007 ..ja..nå har jeg bestemt meg..jeg kjøper en slik....(..ps kjøper vi flere enn 5 får vi gruppe rabatt...) :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2007 Steike, bytte ut den andre R8 bakgrunnen min med denne nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2007 her er orginalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2007 her er orginalen Kult, da fant jeg historien bak bildet også: http://www.motortrend.com/features/travel/112_0707_2008_audi_r8/index.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 30, 2007 tjah! med litt forsikring i bakhånd skulle jeg lett slengt den litt rundt!. Jeg blir dessverre ikke med på gruppekjøp, skal ha nye RS6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 30, 2007 Jeg er med på gruppekjøp på både R8 og RS6 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...