#1 Skrevet September 29, 2007 Jada.. istede for å oppgradere bremsesystem (vekk med ufo bremser, på med S6) så blir det å jævlest med start problemer den helga her. Motorstopp mitt i byen igår, men senere på dagen når jeg skulle taue så startet den lell. På første forsøk. Litt kjinning så startet den. Før det så kunne jeg kjinne å kjinne uten at noe skjedde. Idag det samme.. Null start. What so ever. Skrudde ut plugger, de så ok ut. Men ingen bensinlukt fra hverken de eller fra sylinderen. I med pluggene, av med dysene, vri om nøkkelen. Ingen bensin sprut fra noen av de. Så, siden det ikke er noen av de som åpner, regner jeg med det er et elektrisk problem. Noen som har noen idéer? Utenom godt gammeldags ledningsbrudd.. Det står bensintrykk på, for når jeg skrudde av banjoen ut på bens.filteret så sto spruten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2007 På med vag-com. Min stoppet mens jeg kjørte på rudskogen, da var feilen at en tapp til på svinghjulet var borte. G28 (hall sensor) (tror d var d) feil på vag.com. Dysene åpner ikke, og ingen tenning. Kan jo være den sensoren som ikke funker lengre på din.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2007 Takk for svar:) Ja.. jeg byttet ut den som var der med en annen for kanskje en mnd siden. Kanskje bytte tilbake å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...