Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å kjøpe dette intercooler kitet til corradoen. Noen som vet om dette er noe å satse på?Vannavkjølt intercooler system. http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/Intercooler_Systems/BBM_G60_Liquid_Air_Intercooler_Kit.html

vet gmc syclone har orginalt vannavkjølt intercooler.

en kompis som hadde en sånn bil før. dette fungerte utmerket på den vertfall. bra kjøling uansett fart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer også på å kjøpe meg stack instrument i bilen også,er dette noe noen har erfaringer med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen flere som har noen meninger om denne intercooleren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : dere som har skikkelig peilling på motor trimming,har ikke dere en formening om dette kitet er bra eller ikke? :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo både lettere og enklere med stor intercooler da, som feks fra Golf G60

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkle er ofte det beste som de sier i reklamen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg dreiv og sjekka opp rundt coolere, fikk jeg beskjed om at såfremt det lot seg gjøre og det var plass, var en stor (nok) vanlig luftavkjølt den beste løsningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intercooleren på golf g60 er alså større enn corradoen sin? og frontmontert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner et bilde av Vegard Holum, her er et bilde av radiator med frontmontert IC fra golf G60 til høyre

DSC00071web.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.