#1 Skrevet Oktober 1, 2007 Hallo Skal ha meg ny wastegate. Noen som har annbefalinger og erfaring? Er en Rs2. Ca 550-670hk Kom med linker også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2007 034 motorsport har alt du trenger. TIAL 44mm som er "bolt on" http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63_73&products_id=569 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2007 034 motorsport har alt du trenger.TIAL 44mm som er "bolt on" http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63_73&products_id=569 Bolt on på hva?? Jeg har ikke org manifold. Vil bare ha mange tips og erfaringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2007 Hvilken mainfold har du? 38mm tial flens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2007 Er ikke sikker på hva som er på den, har ikke fått den enda... Finner først en wastgate, så sveiser jeg bare på ny flens som passer. Er ikke vanskelig slik:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2007 38mm er vel den vanligste, men kansje litt liten til over 500hk... 44mm vil holde i masse vis. Er vel flere som kjører med org WG over 600hk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2007 38mm er vel den vanligste, men kansje litt liten til over 500hk... 44mm vil holde i masse vis. Er vel flere som kjører med org WG over 600hk... Jeg vet at den orginale vil holde, men vil ha noen litt finere å se til siden jeg skal pusse opp alt rundt og i maskinen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2007 Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2007 kjøp en turbonetics racegate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 1, 2007 35 mm skal vel holde det og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 1, 2007 jeg har selv en turbonetics evo wastegate. bitteliten, men holder uten prob for 560hk 2.5 liter. klarer riktignok ikke å regulere under 0.9 bar men hvem vil vel ha det;) (hadde sikkert vært mulig det og med slakkere fjør) hvor stor wg du må ha er ikke avhengig av hvor mye hest du skal ha, men heller mer i forhold til størrelse på turbo i forhold til ladetrykk osv edit: evo wg'n er vel ca 38mm, men ser knøtt liten ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 1, 2007 oki, da skal jeg sjekke litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 7, 2007 hks har en bolt on 50 mm... opp til 900 hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 7, 2007 jeg ville gått for en its 42 mm. den ser jo desidert finest ut og er noe av det beste på markedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 7, 2007 takk for innspill, kom med flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...