#1 Skrevet Oktober 1, 2007 Tenkte jeg skulle bytte kjøleveske på bilen å tittet litt nedi motorommet idag. Der ser jeg at det ikke er vanlig slangeklemme, men en sånn stålklemme som ligner på de som sitter på alle el-kontaktene på motoren. Er d bare å vippe ut denne å dra av slangen:confused: Motoren er en 1,9 tdi AFN (1997) Takker for svar:) Mvh Lars Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2007 Ja,den stålklemmen bare vipper du ned med en flat skrutrekker,deretter drar du hela klipset av,så er det bare og dra av slangen som går inn på radiatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2007 Ja,den stålklemmen bare vipper du ned med en flat skrutrekker,deretter drar du hela klipset av,så er det bare og dra av slangen som går inn på radiatoren. Oki. Takk for svar: rock : Da får jeg prøve til helga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...