Sentral låsen på min audi 100 1992mod

Anbefalte innlegg

Heia har en audi 100 1992 modell

når jeg låser opp førerdøra går kun den opp,men når jeg låser opp passarsjer døra går alle dører opp og bensinlokket også,ka som gjør det da???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heia er det ingen som veit dette???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Defekt bryter i dørlåsen på førerdør ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok..kor den står og ka den koster eventuelt??før når jeg låser opp på passasjer sia så går alle dørn opp,men når jeg låser opp på førersia går kun førerdøra opp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit ka som kan gjøre denne feilen...er litt plagsomt når jeg må låse opp på feil sia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min 100 så var det brudd i ledningene mellom døra og bilen.

Er 99% sikker på at det er det samme hos deg...

Demonter dørtrekket og se om du får lirket fram ledningene den ene eller andre veien og sjekk de for brudd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok skal sjekke det da,men er jo litt rart at når jeg låser opp på passarsjer sia så går alle dørn opp også førerdøra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke særlig rart, for selve låsingen/opplåsingen gjøres med vakuum, men signalet som styrer pumpen fra låsene er elektrisk. Vakuumslangen ryker sjelden i overgangen mellom dør og karosseri, men ledningene er slett ikke evigvarende..

Passasjerdøren åpnes/lukkes mindre og ledningene blir derfor mindre i bevegelse = holder lengre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.