#1 Skrevet Oktober 1, 2007 Halais Jeg har noen sletne ganske stygge 15" vinterfelger som jeg har lyst til å prøve å lakkere i GunMetal. Det jeg lurer på er: Hvor får jeg tak i slik lakk? Er det dyrt? Bør jeg gå med klarlakk oppå tilslutt? De bør vel gjerne sandblåses først?? Alle innspill mottas med stor takk: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2007 Gunmetal er vist nok en farge som består av 3 forskjellig lakk typer i 3 forskjellige sikt. Var hvertfall det lakkerene sa til meg da jeg skulle ha lakkert opp mine. Han sa det var han farge han ville ha problmer med å få bra.. Men du har jo fargen som Rune Jakobsen her på forumet lakka RS6 felgene sine i, den matcher noe hvertfall! Er vel Mattis Wang som har de felgene nå. Arrester meg vis jeg tar feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2007 Men du har jo fargen som Rune Jakobsen her på forumet lakka RS6 felgene sine i, den matcher noe hvertfall! Er vel Mattis Wang som har de felgene nå. Arrester meg vis jeg tar feil. Arrestert! Jeg lakket mine felger før Rune gjorde. I en superhemmelig fargekombinasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2007 Lakkerte felgene på gamlebilen i en motorsykkel farge, Bombardier Gun Metallic om jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2007 Lakkerte felgene på gamlebilen i en motorsykkel farge, Bombardier Gun Metallic om jeg ikke husker feil. Okei, felgene på gamle bilen din så jo bra ut:D Sandblåste du først eller bare vasket du de?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2007 Her er gamle gamle bil med RS4 II i gunmetal! Liker denne fargen utrolig godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2007 Disse ble mattet ned, sparklet og pusset før lakkering med lakk og klarlakk. Samme prosess som ved lakkering av bil. Holdt kjempebra de 4 årene jeg hadde disse felgene ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 2, 2007 De bør vel gjerne sandblåses først?? Glassblåses, ikke sandblåses. Det er veldig viktig å huske på, hvis ikke får du stor pussejobb foran deg om du sandblåser. Blir veldig porete og grovt av sandblåsing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 2, 2007 Glassblåses, ikke sandblåses. Det er veldig viktig å huske på, hvis ikke får du stor pussejobb foran deg om du sandblåser. Blir veldig porete og grovt av sandblåsing. Okei:D Det skal jeg skrive opp bak øret;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 3, 2007 Skal ha 18" felgene mine i denne fargen Colour Name: 305 Gun Metal Colour Code: AST 1301 Basecoat: (MBC) / 2K Activator: DCH4074Q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 3, 2007 Skal ha 18" felgene mine i denne fargen Colour Name: 305 Gun Metal Colour Code: AST 1301 Basecoat: (MBC) / 2K Activator: DCH4074Q Bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 3, 2007 Arrestert! Jeg lakket mine felger før Rune gjorde.I en superhemmelig fargekombinasjon. Super Hemmelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3, 2007 I denne tråden er det et par stk som lakker og sand/glassblåser felger i bergen:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=97942 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...