GOLF IV - Surklelyd i taket ved bruk av spylerveske.. Hvordan fikse?

Anbefalte innlegg

Topicen beskriver vel det meste her... kommer mye surklelyder når jeg prøver å spyle med viskeren på bakruta.. høres ikke helt bra ut, og det kommer ikke noe spylerveske på ruta!! Noen som har vært borti dette før eller har et råtips til hvordan jeg kan få fiksa det? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har vært borti dette:p?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topicen beskriver vel det meste her... kommer mye surklelyder når jeg prøver å spyle med viskeren på bakruta.. høres ikke helt bra ut, og det kommer ikke noe spylerveske på ruta!! Noen som har vært borti dette før eller har et råtips til hvordan jeg kan få fiksa det? :)

Også en standard feil på 4er Golf.

Har kommet en visker med oppgradert slangetilkobling da den gamle typen kan lekke....

Riv av dekselet bak og sjekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan som nevnt over være i selve bakluka, men også oppe i bilens c-stolpe.

Antakelig slangen/røret som har hoppet fra hverandre i et koblingsstykke. Er dette tilfellet bør det være vått inni ei av sidelommene bak ( under baklampe )

Lista i topp av bagasjelukeåpningen må klipses løs og trekket bendes litt ned. Da bør du kunne se slangen. Slangen går også gjennom gummibelgen i lukeåpningen/nær hengslene for bakluka, men husker ikke på hvilken side.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for innspill, skal sjekke dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre råtips:)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.