#26 Skrevet Oktober 10, 2007 Da begynner det å nærme seg med understellet, værtfall foran.. Bremser er overhalt, nye dempere foran, nye bærearmer inkl. foringer, nye endeledd nye støtputer og mansjetter. Bak mangler jeg fortsatt "tverrstagene" fra CAC i USA, foringer, samt at bremser må overhales. Ellers så står det igjen endel elektrisk plukk her og der, samt få sperra til å fungere igjen ( ikke noe liv eller lys i den i det heletatt ), og gå over motor. En bekjent tar muligens på seg hjullager bytte, så da slipper jeg jo unna det Så må jeg få bestillt eu-godkjenning og firhjuls kontroll så skulle vinteren være i boks for min del ! Synd det er meldt snø alt i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 24, 2007 Hmm, et lite spm.. Dette bildet er av ledningsnettet ved sikringsboksen som går inn på torpedoveggen ! Skal de disse kobles til noe, eller er det bare å la dem henge løst ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 25, 2007 Ingen som vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 25, 2007 Det er normalt at det henger løse plugger under der. Om det er noe som ikke fungerer som det skal kan du jo begynne å følge ledningene for å se hvor de ender opp. Og så sammenligner med et koblingsskjema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 25, 2007 Hadde oppstart av bilen nå i stad, og det viser seg at alt funker nå Skiftet styringa til sperrene, så nå funker denne, samt gått over andre el.feil og fikset dette... Funnet vakumleksasje i motorom, så her må det byttes en slange. Byttet pluggledninger, fordeler samt rotor. Det eneste som mangler nå egentlig er foringene og stagene til bakstillinga slik at jeg får kjørt bilen og evt. hørt om det er noen hjullager som må byttes ( etter som 3 av 4 calippere hang fast så har jeg ikke fått lokalisert eller funnet ut om det er noen hjullagersom må byttes ) Kan nesten ikke vente til prøvekjøring, rart man skal bli så glad i disse type44'ene =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 20, 2009 (endret) Jeg har en 84 mod 100 quattro.. vil det bakre hjullagre til biltema fungere? Eller er det fremre hjullageret likt som det bak? Edit: For alle 100 quattro med mutter i navet og ikke bolt, så passer biltema sine hjullager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 8, 2009 Hvilket delenummer da? Jeg trenger å bytte hjullager nå... Hva er dim/specs på disse lagere? Mulig jeg kan få rappa noe på jobben til en jeg kjenner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...