#1 Skrevet Oktober 2, 2007 Hei Nå er oktober så smått igang og det er på tide å møtes igjen for en liten prat for de som måtte ønske Det er ikke noe spesielt program for hånden, men dere må gjerne komme med forslag/ønsker. Regner med vi trekker inn på mækkern etter hvert Vi møtes ved Bunnpris Nidarvoll som vanlig, klokken 15.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2007 Jeg stiller, evigheter siden forrige lokallagstreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2007 Kommer jeg også. Mulighet for å ta med deg vag-com'en din vidar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2007 Kommer jeg også. Mulighet for å ta med deg vag-com'en din vidar? Byttes mot rabatt på viskerrelè? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2007 Ta med Skiltplater og Klistremerker du da Vidar Smevik, i tillfelle jeg ikke kan komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2007 Går tregt med salget av diplomat vognen. Så hvis jeg ikke har fått et godt bud innen søndag, kan det hende jeg dukker opp. ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2007 Byttes mot rabatt på viskerrelè? Hehe, var ikke meg som trengte vag-com:p Får ikke vag-com til å virke på min 92 modell, er visst bare blink koder på min. En kompis som muligens skulle ha fått lest ut nå feilkoder. Kan ta med relè på treffet så sparer du 7 kr i frakt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2007 Thomas: Releet mitt fungerer utmerket.. På en *host* Opel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 5, 2007 Thomas: Releet mitt fungerer utmerket.. På en *host* Opel Hørt om uttrykket kaste perler for svin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 5, 2007 Smevik: Har du giddet å hente en stakkars lapplaus en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 5, 2007 Smevik: Har du giddet å hente en stakkars lapplaus en? Vi kan byttelåne, jeg trenger en bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 5, 2007 Smevik: Har du giddet å hente en stakkars lapplaus en? Åffkårs.. bare gi lyd fra deg nærmere søndag om det blir aktuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 5, 2007 Vi kan byttelåne, jeg trenger en bil Njaaaa, skulle vært eu-godkjent for en stund siden shø, så tror ikke den skal kjøre så mye:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 5, 2007 Går tregt med salget av diplomat vognen. Så hvis jeg ikke har fått et godt bud innen søndag, kan det hende jeg dukker opp. ??? Kan jo ikke selge!! Og forresten, jeg stiller vel også Stor sannsynlighet for at det blir i Opel, med mindre mirakler skjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 5, 2007 Kan jo ikke selge!! Og forresten, jeg stiller vel også Stor sannsynlighet for at det blir i Opel, med mindre mirakler skjer Hatt a4n på veien i sommer da? vad mangler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 5, 2007 Hatt a4n på veien i sommer da? vad mangler? Ja jøss, har kjørt flere kilometer Jeg og Mr. Langhelle har herja i stykker noe bremserør i forbindelse med bremsebytte. Og samtidig som vi skulle bytte bremserør starta vi på ett litt større prosjekt.. Så tviler på at vi blir ferdig til Søndagen, men men, er lov å håpe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 5, 2007 Ja jøss, har kjørt flere kilometer Jeg og Mr. Langhelle har herja i stykker noe bremserør i forbindelse med bremsebytte. Og samtidig som vi skulle bytte bremserør starta vi på ett litt større prosjekt.. Så tviler på at vi blir ferdig til Søndagen, men men, er lov å håpe! Større prosjekt? få referat. Kommer meg ikke iveg på treffet så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 5, 2007 Større prosjekt? få referat. Kommer meg ikke iveg på treffet så Prosjektet i seg selv er ikke så stort, men det ble jævla mye arbeid utav det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 5, 2007 Tilpasning av Rieger RS4-fanger, vinge, stor FMIC, dumpventil og store chromehjul skulle vel på bilen før bilen skal i lakkboksen og lakkes RS-blå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 5, 2007 Kommer en tur jeg og... har tilogmed fått på vinterdekka:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 5, 2007 Kommer en tur jeg og... har tilogmed fått på vinterdekka:o Har kjørt på piggdekka i to uker allerede jeg Jeg og hr.Sveian har fått lagt litt ledninger i dag, så nå er mye av "storjobben" gjort. Kanskje vi rekker å nesten bli ferdig til søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 6, 2007 NEON KIT? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 6, 2007 NEON KIT? Rosa seff. Må matche med de rosa strobelysene foran og den nylakkerte rosa boeing-737 vingen på koffertlokket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 6, 2007 Får se som jeg reker å komme en tur jeg å. Å vise fram ny glise får det blir satt inn får vinter lagring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 6, 2007 Kommar jai och 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...