#26 Skrevet Oktober 6, 2007 Får blåse støvet av B7,n og og komme en tur jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 6, 2007 Hver gang jeg har sagt at jeg skal komme så har noe på bilen gått til helvete, så jeg kommer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 7, 2007 Og unnskyldningen for å utebli er: Jeg og hr.Sveian har sloss med bremserør mesteparten av ettermiddagen Snart afyran på veien nå, eller hva Rune? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 7, 2007 skal ikke sloss med bremsrørene sju , skal bare legge de pyntlig på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 7, 2007 Og unnskyldningen for å utebli er:Jeg og hr.Sveian har sloss med bremserør mesteparten av ettermiddagen Snart afyran på veien nå, eller hva Rune? Haha, første gang jeg har brukt meisel og bormaskin når jeg har bytta bremserør.. Helt utrolig! afyran skal forhåpentligvis på Tevo og få seg vinterdekk i morra, for egen maskin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...