frontfanger fra tidlig coupe på en 80 B3

Anbefalte innlegg

Passer fangeren fra slike tidlige coupe uten snutepanser på en b3 uten å bytte skjermer?

Hvis dette ikke går noen som vet om noe litt fine lakkerte fangere som passer? evnt. fra en annen type Audi 80 eller 90?

 

På forhånd takk!

coupe.JPG

coupe2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den passer forsåvidt, men det vil ikke stemme helt med skjermene siden B3 har små hjulbuer mens Coupé har samme som B4.. Fangeren er litt for "kort" på sidene og breddingen vil ikke stemme, da B3-skjermer ikke er breddet ned i fangeren sånn som Coupé/B4..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke får du festa fangeren i sidene på skikkelig vis, og ikke stemmer skjermene noe særlig. I tillegg er den litt for kort på sidene, men den passer jo rent fysisk. Om du bytter til b4 skjermer tror jeg det blir ganske OK.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke får du festa fangeren i sidene på skikkelig vis, og ikke stemmer skjermene noe særlig. I tillegg er den litt for kort på sidene, men den passer jo rent fysisk. Om du bytter til b4 skjermer tror jeg det blir ganske OK.

 

Men er ikke forstillingen på en B4 lengre fra eller tilbake så hjulet ikke bli i senter av hjulbue.

Ser det ikke dumt ut?

Noen som har et bilde av det...

 

Takk for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er ikke forstillingen på en B4 lengre fra eller tilbake så hjulet ikke bli i senter av hjulbue.

Ser det ikke dumt ut?

Noen som har et bilde av det...

 

Takk for svar!

 

Det stemmer, så det vil bli seende ganske rart ut med B4 skjermer....Dessuten er B4 hjulbuer større enn B3 (leveres bl.a. med 195/65-15 som standard i stedet for 185/60-14), så det vil bli feil i forhold til hjulbuene bak også.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har en RS2 replica fanger liggende, stod på en 89 coupe b3. Visst du er intressert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er ikke forstillingen på en B4 lengre fra eller tilbake så hjulet ikke bli i senter av hjulbue.

Ser det ikke dumt ut?

Noen som har et bilde av det...

 

Takk for svar!

 

Bare å bytte bærekule og bærearm, dessuten er ikke forskjellen så stor. :) Det største "problemet" er at bilen blir relativt smal bak og at det ikke er plass til så store hjul som man bør ha på B4-skjermer. Det beste er nok å få tak på en B3-fanger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har en RS2 replica fanger liggende, stod på en 89 coupe b3. Visst du er intressert?

 

Ok, hva skal du ha for den så skal jeg vurdere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for så mange bra svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.