Prøver igjen: startproblemer på audi 80 2,0E

Anbefalte innlegg

Hei igjen...

Fikk noe svar egentlig sist så jeg prøver igjen:)

Fikk noe problemer med sliteren min etter jeg hadde byttet foringer og bærekuler til eu'en. Den vil rett å slett ikke starte. Kjørte den inn i garasjen og etter jeg hadde byttet delene så startet den ikke til testturen: klø : Dette var da dagen etter men etter litt forskning kom jeg frem til at den ikke fikk gnist på pluggene. Er det ikke litt rart at det ikke har kommet noe som helst slaks forvarsel vist det hadde vert fordeler,pluggledninger, coil eller lignende. litt rart at dette ska skje så plutselig

Motorkode abk......(Tror jeg)

Forslag?

takker for innspill

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis coilen på bilen din er av den moderne firkantede typen, som flere VW brukte på 90-tallet, så kan disse gå helt uten forvarsel. Broren min har en 96 Passat hvor denne har røket to ganger. Sist den måtte byttes gjorde vi det på en parkeringsplass i sentrum, midt på ettermiddagen. Kostet 600-700 ny på Mekonomen, mener jeg å huske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis coilen på bilen din er av den moderne firkantede typen, som flere VW brukte på 90-tallet, så kan disse gå helt uten forvarsel. Broren min har en 96 Passat hvor denne har røket to ganger. Sist den måtte byttes gjorde vi det på en parkeringsplass i sentrum, midt på ettermiddagen. Kostet 600-700 ny på Mekonomen, mener jeg å huske.

hemmm.... dette er en 93 mod. men det er av den "firkanttypen" som du sier ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis den starter i "ny og ne" er det nok hallgiveren. Ny/brukt fordeler er tingen. Tror ny koster 3lapper!=) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det viser seg å være fordeleren så har jeg en liggende ifra en 92 abk motor, funka når jeg tok den ut.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar.......kjipt når slik skjer uten forvarsel:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.