#1 Skrevet Oktober 3, 2007 har ei 6trinn kasse med oljekjøling.. noen som aner om det går noe spesielt trykk her? og om disse kassene skal påfylles flere ganger for å få fylt opp oljekjøler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2007 noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2007 ingen som har hatt oljeskift på ei slik kasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2007 ingen som har hatt oljeskift på ei slik kasse? kordan bil? motor? kan være lurt og ha med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2007 Vil vel egentlig tro det.. Men skal man ikke bare fylle opp så det kommer ut av påfyllingshullet da? Eller nivåhullet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2007 har ei 6trinn kasse med oljekjøling.. noen som aner om det går noe spesielt trykk her? og om disse kassene skal påfylles flere ganger for å få fylt opp oljekjøler? Kommer an på om det er olje i kjøleren i utgangspunktet. Jeg fylte opp kassen, kjørte litt og etterfylte etterpå. Da er man sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2007 kassen kommer fra s6pluss.. ok, men noen som veit om det er høyt trykk her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2007 Løfald`s versjon her også. Sitter slangeklemmer på kjøleren min og de har ikke flydd av enda så det er neppe store trykket det er snakk om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 5, 2007 okei, takker.. da regner jeg med det skal gå bra:) takker alle for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...