Anbefalte innlegg

Hei : vinke : !!

Har et dele nummer til en 10 ventiler Audi.

Kan noen finne ut hvem bil den tilhører og passer på ?

Delenummeret er : 035 103 373 AU

Hadde vært kjempefint å vite hvem biltype denne toppen kommer i fra !!

Takk.

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan man se ut ifra delenr hva delen er til? Jeg har ikke fått dette til i familie albumet. Kan finne bil og del til den, men ikke omvent, men nå er jeg n00b da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rettet etter Dag-Erlings glimrende korreksjon under her, og etter at jeg kom hjem og kunne sjekke ETKA:

De tre første er biltype. De tre neste er produktgruppe (3. er hovedgruppe, 4-5 er undergruppe)(karoseri, motor, elektrisk, etc). De etterfølgende inkludert evt bokstaver er det enkelte produkt.

I ETKA finner jeg ikke ut hvordan lete etter biltype, det er angitt som A6 osv ikke med de tre sifferne, man må i såfall lete seg gjennom biltypene og ulike årsmodeller der det er et typeskille men navnet er beholdt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De tre første er produktgruppe (karoseri, motor, elsektrisk, etc). De tre neste er biltype. De etterfølgende inkludert evt bokstaver er det enkelte produkt.

Det er omvendt, første tre er modell. For karosserideler o.l. er det biltype, for motordeler er det motortype. 035 103 373 AU tror jeg er en topp til en turbofemmer fra åttitallet, men jeg vet ikke hvilken. Ring Møller og spør...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

K: klø :an jo kanskje finne det hvis man leter her da....... http://www.vagcat.com/

vagcat.com lar deg ikke søke på delenummer. Hvorfor ikke bare ringe Møller og spørre? De pleier faktisk å være veldig greie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg søkte på det nummeret, og det er et ukjent nummer i delekatalogen. Grunnen til dette er at nummeret er kun for råtoppen (uten ventiler, styringer, pinnebolter etc etc), mens delekatalogen kun har nummer på komplette topper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.