#1 Skrevet Oktober 3, 2007 Hei. Hvor får jeg tak i klistremerker og skiltplate nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2007 Er vel Knut som fikser dette enda tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2007 Gi meg en lyd så fikser vi det ja. Det beste er enten å avtale et sted vi kan møtes, komme til meg og hente, eller ta det på et lokallagstreff. Det koster så inn i hampen mye å sende, så da går nesten vinninga opp i spinninga ( 79,- i porto for 2 stk skiltplater ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2007 Forresten, er det lokallagstreff nå til søndag? På Toys'R'Us? Du har jo en t-shirt til meg du Knut-R. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2007 Er nå til søndag ja, med go kart kjøring, så bare å møte opp!! Skal vel ha en t skjorte et sted også ja, har vært med på et flyttelass, så jeg må nok lete litt men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2007 Ok. Pm sendt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...