#1 Skrevet Oktober 3, 2007 Er det noen måte å grunnstille spjel og greier i klima på en a4 b5? Siden jeg bare får varme fra den. Får feilkode på at noe er entenblokkert eller svarer ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2007 Kan være verdt et forsøk dersom ikke spjeldmotoren faktisk er kaputt. 1. Sjekk sikringer.2. Inn på 08 AC/Heating 3. Les av feilminnet og slett feilkoder. 4. Velg så 04 Basic settings 5. Kanal 01, og bekreft 6. De aktuelle spjeldene beveger seg og lagrer posisjonene. 7. Displayet viser verdiene 0 0 0 0 ved endt grunninnstilling. 8. Les av feillager, og vips, ferdig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2007 Får error når jeg prøver å grunnstille spjeldmotorene. Så da regner jeg med ar det må byttes noe. Noen som vet hva som må byttes og hvor dyre de delene er? og om det er noe man kommer til selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...