#1 Skrevet August 30, 2004 noen flere sjeler som har tenkt seg på gatebil på lånke? hadde vert morro å sett litt ålesunds biler her da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2004 Hva? har ikke jeg fått med meg.... når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2004 Opprinnelig postet av Børge Lynnes Hva? har ikke jeg fått med meg.... når? Jeg også lurer på når dette er....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2004 Det er lørdag 4. september. Nordmøre gatebilklubb arrangerer. Utstilling og banekjøring. Møt opp!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2004 Samtidig som Streetlegal på Værnes gitt... Dårlig timing :> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2004 Opprinnelig postet av Rune Sveian Samtidig som Streetlegal på Værnes gitt... Dårlig timing :> Hvor på Værnes??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2004 Der det alltid er.. På den gamle takse-stripa. Inngang ved vaktbuka til HV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2004 Muligheter for å få med seg begge delene på en dag da! Kjekt for de som reiser et stykke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 30, 2004 Fra sidene till Hell Cruisers;Lørdag 4 September,Street Legal Sekreteriatet er åpent fra 9.00 til 12.00 Løpsledelsen kan nås på telefon 93069477 eller 95987090 Teknisk åpent fra 9.00 til 12.30 Løpet starter 12.00 Så veit eventuelt dere det :-) Dette var altså på Værnes, inngang ved HV-vakta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...