#1 Skrevet Oktober 3, 2007 Hvis jeg står på tilhengerfestet og gynger, så knirker det bak på den ene siden. Det samme skjer hvis jeg senker bilen etter den har vært jekket opp bak. Jeg trodde først det hadde noe med støtdemperene, men de har blitt byttet (ikke fjørene). Det er vanskelig å lokalisere lyden når jeg har tatt av dekket, fordi bærearmen er for tung til at jeg kan gynge den opp og ned. Kan det være foringene til bærearmen som begynner å ta kvelden, eller fjæra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2007 Vet ikke hvordan din bil ser ut. Hvis det er som på Audi 100 og A6 fra 1984-1997 så sitter det en gummipute oppi karosseriet bak. Dene skal pudres med talkum, i følge Bentley-manualen. De gangene jeg har skiftt dempere uten å ha talkum har det av og til blitt en pen liten knirk. Noen ganger har den gått bort, andre ganger har jeg hatt på talkum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...