Hvilken dekkbredde 8x19" på Passat 3bg?

Anbefalte innlegg

Snuser på å prøve 19"(ET 35) på bilen til sommeren igjen, og har forstått det slik at det blir brukt mykje 235/35-19... Men mener jeg leste en eller annen plass at det kunne være stor forskjell i sporing fra 225 til 235 i denne dim.....? Eller kanskje ha bredere bak enn framme? Blir vel senket 35-40 mm med nye dempere....

Noen som har erfaring med de forskjellige dimensjonene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på 8x19 ville jeg nok ha brukt 225.

Bruker dette selv på 8,5. Men de fleste bruker nok 235 på 8,5 felg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med Frode her. Har som han 225 på 8,5" og det ser riktig bra ut. Felgene var demo montert med 235 men det ble for mye ballong. Kan anbefale Vredstein Sessanta hvis du er bekymret for felgen. Disse har en hyggelig beskyttelseskant som ligger helt gjevnt med ytterkanten på felgene. Veldig lite støy fra de også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, som jeg mistenkte da... Da blir det 225... Takk for innspill!!:)

Er på jobb no, og ligger ved kai i Montrose i Scottland.... Er en stor dekksjappe rett oppå kaia her... Ser de reklamerer for sessanta.... Kanskje jeg skal stikke en tur oppom i mårga og høre på priser her.... Bilen skal til Norge i løpet av nokre mnd.....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.