#1 Skrevet Oktober 3, 2007 Ladet før 1,1 bar som maks på min 1,8T med chip.. med J ventil. Plutselig en dag ladet den bare 0,8- 0,9 bar.. Jeg har nå strammet WG Staget slik at jeg har 0,4 bar som grunntrykk.. da ladet alt som det skulle igjen en kjøretur.. makser opp 1,3 bar stabilt 1,2 bar.. Men nå lader den bare 0,8- 0,9 bar igjen.. Men tar jeg av slangen til WG nå lader den over 1,4 og opp.. slapp gassen når den nermet seg 1,5 bar.. Hva kan være feil.. prøvd 2 stk N75 ventiler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2007 er vel ikke noe annet enn N75 som styrer ladetrykket? Funker jo som F med WG slange av opp mot 1,5 bar, så skjønner ikke at den bare lader 0,8- 0,9 med N75 tilkoblet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2007 Har lignende problem selv helt fra før trim så har min ladet 0.2-0.3 for lite..en dag var jeg sykt happy for at den ladet riktig, men da fant jeg ut at wg slangen hadde hoppet av, så om noen har en ide eller vært borti problemet så setter jeg også pris på svar. Har forresten selv byttet ut N75-ventilen men det var pga bilen mistet plutselig draget en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...