#1 Skrevet Oktober 3, 2007 Hei folkens Driver og bytter tannstang på min 99 a4 1.8tsq Fikk tak i brukt tannstang hos hugger, fra en 97 a7 sedan 1,6 uten quattro.Har hørt tidligere at disse skal passe over. Men denne var ikke lik min gamle.På min var det en salgs slave sylinder som tilleg på tannstangen. Noen som vet om eg kan trøkke inn den eg har fått tak i uten?Mistenker at den er en uoriginal siden eg ikke fant et eneste audi stempel eller noe særligt dele nr. den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2007 Vanskelig å se på bildene, men den sylinderen er vel ikke koblet til hydralikk systemet? Hvis den ikke er koblet til er det sannsynlig vis en slags styre demper (gir motstand begge veier). Bør ikke være noe problem å kjøre uten den, var ødelagt på min s4 og jeg merket ikke noe spesiell forskjell når jeg satte på ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2007 Etter samtale med møller kom me fram til at den tannstanga som stod i kom fra en v6`er. Smelte i ny tannstang.Starta bilen og den flett nye pumpa var skjært.Jippi... Ringte huggeren og fikk tak i en annen pumpe.Fikk dn på plass.Startet opp igjen...enda værre lyder. Nå er den akkuratt lik som den var både i pumpa og tannstanga.Blir skikkeli irritert på bilen Dyre deler og dritt og skru på og blir ikke frisk. Savner bilen men vil nesten sette fyr på den Noen forslag på hva som kan være gale eller forslag på hva eg kan sjekke? Har selvsagt luftet systemet før eg startet opp.Vridde rattet fult om en del ganger før eg startet og samme prosedyre når motor gikk.Samme dritt...blir skikkeli irritert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...