750,- for en brukt turbo m lite slark!? Verdt penga?

Anbefalte innlegg

Spørsmål som i topic, kom over en annonse så tenkte jeg at en turbo kan være kjekk å ha! Kommer til å ha flere 2.5Tdi fremover og kan sikkert selge videre om noen trenger! Er det en grei pris? er det samme som selges på høggern for 3000, el følger det med mere deler der?

biler[1].jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slakk i aksialretning (langs aksel inn og ut) så er den ikke verdt penene. Er det null slakk der og lite radialt (opp og ned, dvs skovlene bøyes til hver side mot huset) så er det et OK kjøp - dersom du har bruk for en slik i fremtiden.

Det er nok en slik du må gi 3K for hos hugger. Må man bite slik i det sure eplet bør man strengt vurdere å legge 2-3K til på bordet hos en turbooverhaler i Sverige og få en som er som ny.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, tar sjansen jeg!:) hehe..kjekt å ha, er det ikke det Øystein Sunde synger om? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbo anskaffet (K16) Så vidt bittelitt slakk radialt(Opp og ned), men det var lite! kjekt å ha...hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lille slakken opp/ned, vil reduseres betraktelig når du får oljetrykk på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok:) det var enda mer betryggende! "Håper" jeg/noen får bruk for den en gang da!:) Er det noe lurt man bør gjøre når man lagrer en turbo? Sette inn med olje etc..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.