#1 Skrevet Oktober 4, 2007 "Leaving/Coming Home" - VAG-Come tuning Mener dette skal fikses i VAG-Com. Noen som har gjort det og fått det til å funke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2007 Halais Du kan sjekke ut denne tråden, kanskje den hjelper deg litt:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=88869&highlight=coming+home 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2007 Ok, den er grei. Er det noen med VAG-Com som har gjort dette før? Kunne godt ha tenkt meg å "klø" litt med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2007 hva gjør denne funksjonen egentlig? har jeg dette på min golf 1? præhæ men seriøst, hva er det for noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2007 Lysene på bilen står på en tid etter at du har slått av motoren og låst. Slik at du ikke snubler i mørket når du kommer hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2007 tøft=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2007 Det er akkurat det jeg og syntes. Har ingen praktisk betydning. Men "vil ha" ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 9, 2007 Absolutt en genial funksjon, spesielt i garasje på kveldstid.. Dog ikke så artig når naboen ringer og sier du har glemt å skru av lysa, så midt i samtalen så kommer det "oi, nå gikk dem av", evt i parkeringshus når folk springer etter deg og sier du glemt lysa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 12, 2007 Jo, men er det noen som kan være behjelpelig med dette for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2007 Absolutt en genial funksjon, spesielt i garasje på kveldstid..Dog ikke så artig når naboen ringer og sier du har glemt å skru av lysa, så midt i samtalen så kommer det "oi, nå gikk dem av", evt i parkeringshus når folk springer etter deg og sier du glemt lysa.. Det skal være for&/0 sikkert .... Er så utrolig drit lei av å forklare det til folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...