#1 Skrevet Oktober 4, 2007 Har bestilt Defa motor- og kupevarmer til min 2007 Golf V GT. Noen som har noen lure forslag til hvor man kan gjemme bort tidsstyringen i coupen og EL-inntaket i grillen? Hadde håpet å kunne plassere inntaket i et av dekslene til tåkelysene nede i fangeren, noen som vet om det går? Kan jo selvfølgelig overlate dette helt og holdent til Møller, men da blir nok neppe den peneste løsningen......blir vel heller den enkleste løsningen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2007 Bør ikke være noe problem, men du bør kanskje gi beskjed om det til de som monterer.. Jeg hadde inntaket i midtre luftinntak i fangern på gamlebilen, det var relativt anonymt. På gamlejobben hadde vi en Transporter, der var inntaket montert midt på sideveggen (motsatt side av skyvedøra). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2007 Har bestilt Defa motor- og kupevarmer til min 2007 Golf V GT. Noen som har noen lure forslag til hvor man kan gjemme bort tidsstyringen i coupen og EL-inntaket i grillen? Hadde håpet å kunne plassere inntaket i et av dekslene til tåkelysene nede i fangeren, noen som vet om det går? Kan jo selvfølgelig overlate dette helt og holdent til Møller, men da blir nok neppe den peneste løsningen......blir vel heller den enkleste løsningen Tidsstyringen? Må bestille deg smart start så slipper du det fæle uret inni bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2007 Tidsstyringen? Må bestille deg smart start så slipper du det fæle uret inni bilen har det på min å det er kjempebra er verdt den lille prisforsjellen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2007 Takk for svar alle sammen. Tok en tur innom Møller i dag på vei hjem og fikk litt oppklaring. Pakkene som kommer på tilbud fra mandag av er motor- og kupevarmer uten tidsstyring til 3998,- og motor- og kupevarmer med smart start til 8000,-. Litt prisforskjell altså. Det litt udaterte tidsuret med grønn belysning var gått ut av sortimentet ifølge kundemottaker. Jeg endte opp med å bestille den pakken til 4000,-, følte at 8000,- var litt i overkant. Tenkte å koble på tidsur på stikkontakten til å begynne med så får jeg heller bygge ut etter hvert. Ser nemlig at bilradiospesialisten har den gamle typen tidsur på hjemmesiden sin og der koster det i underkant av 900,- med releboksen. Ellers så fikk jeg kundemottaker til å notere at kunde skal kontaktes før montering av EL-inntaket Er 4000,- dyrt for pakken med motor- og kupevarmer inkl. montering? Er den nye smale typen ovn til kupèn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2007 På denne motoren er det vel en utenpåmontert varmer. Dette er jo veldig kurant å gjøre sjøl. Jeg mener at pakken med smartstart ligger på ca 4000 i deler, hvis du tar monteringen sjøl. Hvorfor ikke vurdere noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2007 På denne motoren er det vel en utenpåmontert varmer. Dette er jo veldig kurant å gjøre sjøl. Jeg mener at pakken med smartstart ligger på ca 4000 i deler, hvis du tar monteringen sjøl.Hvorfor ikke vurdere noe sånt? Jo, jeg har vurdert det, men prisen blir litt høyere enn hva du antyder. Smart start-pakken ligger på en pris like under 5000,-, men da må man kjøpe motorvarmer-elementet og evnt. forgreiningskabel i tillegg. Har ikke vært i stand til å finne pris på varmeelementet, men jeg tipper at den totale kost kryper oppover mot 5500,- - 6000,- et sted. Har dessuten ikke noe særlig egnet sted å utføre monteringen og da er det veldig behagelig å levere fra seg bilen å få det gjort. Har innsett at jeg har blitt litt lat med årene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...