#1 Skrevet Oktober 4, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2007 Hva er egneltlig poenget med det der? skal det se ut som han børner? eller er det det at bilen er så høy at den svever på en sky? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2007 Hva er egneltlig poenget med det der? skal det se ut som han børner? eller er det det at bilen er så høy at den svever på en sky? Det samme lurte jeg også på, hva er vitsen med det der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2007 Skulle vært byggskum! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2007 Nei, hva er vitsen med showbiler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2007 Skal nok ligne på blårøyk ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2007 Nei, hva er vitsen med showbiler? Syns du den her bomullen han har stappa rundt om er show? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2007 Syns du den her bomullen han har stappa rundt om er show? Ja, street er det ihverfall ikke. Ganske så ubrukelig å kjøre rundt med, kan jeg tenke meg. Poenget han er ute etter her, er oppmerksomhet. Og det har han greid. Er ganske så vanlig å jazze opp bilene sine på kontinentale treff. Om det er fint eller ikke, er en subjektiv sak. Show er det uten tvil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2007 Tror han drømmer om å bo et sted det er snø...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2007 Burner på alle 4 han ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 4, 2007 Ja, street er det ihverfall ikke. Ganske så ubrukelig å kjøre rundt med, kan jeg tenke meg.Poenget han er ute etter her, er oppmerksomhet. Og det har han greid. Er ganske så vanlig å jazze opp bilene sine på kontinentale treff. Om det er fint eller ikke, er en subjektiv sak. Show er det uten tvil. Oki, da sier vi det da, men i mine øyne er det ikke show men bare teit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 4, 2007 Litt av vitsen med en showbil er jo at den får oppmerksomhet. Og sist jeg sjekka var dette oppmerksomhet. Ergo, showinga er velykket, ikke at jeg synst noe om det. Stilig med igjenspakla gliper mellom fanger og bil da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 4, 2007 Om dette er metodene som skal til for å få oppmerksomhet på bilshow, så tror jeg det er like greit for meg å holde meg hjemme. Resten av bilen er ikke noe bedre heller, stort sett bare reklame, for meg har den like stor underholdningsverdi som en plastpose. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 5, 2007 Om dette er metodene som skal til for å få oppmerksomhet på bilshow, så tror jeg det er like greit for meg å holde meg hjemme. Resten av bilen er ikke noe bedre heller, stort sett bare reklame, for meg har den like stor underholdningsverdi som en plastpose.For min del hadde han fått mere oppmerksomhet ifra meg hvis han hadde lagt bilen på taket.......noe så fjollete. Hadde glatt bytta ut den "snøen" der med byggskum type industrial strength hadde han dukket opp på VACN-treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 5, 2007 :evil:Kanskje noken "tilfeldivis" kan bytte ut "snøven" has, med litt skikkeligt bra Bygg og Bo fugeskum? Vist han tek i bruk samme måten å skaffe seg oppmerksomheit på ein annen gong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 5, 2007 Hadde han ikke laga til snøen, hadde det ALDRI komt bilde av bilen på dette forumet. Oppmerksomhet får man.. For all del, ingen kommer til å se 90en med byggskum i hjulbuene, jeg er helt enig i at det er mange stygge påfunn for å få oppmerksomhet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...