#1 Skrevet Oktober 4, 2007 Er det noen her som har løse kammer til en 7A- eller 3B-motor liggende som kan ta en titt på dem og skrive her hva det står på kammene? Jeg har et sett 20v-kammer som jeg *tror* er fra en 7A-motor, men hadde vært greit å få det bekreftet. Det står ikke noe komplett delenummer der, det som står er følgende: Innsugskam: Mellom sylinder 1 og 2: VW-Audi logo, 034 AL Mellom sylinder 2 og 3: -blankt- Mellom sylinder 3 og 4: Germany Mellom sylinder 4 og 5: /2243, BDE3 Eksoskam: Mellom sylinder 1 og 2: VW-Audi logo, Germany Mellom sylinder 2 og 3: -blankt- Mellom sylinder 3 og 4: 034 102 G, Mon 5 Mellom sylinder 4 og 5: 266B Dette er ikke mye å bli klok av, men hadde vært kjekt å vite om kammene egentlig er fra en 7A eller 3B.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2007 Er det noen her som har løse kammer til en 7A- eller 3B-motor liggende som kan ta en titt på dem og skrive her hva det står på kammene? Jeg har et sett 20v-kammer som jeg *tror* er fra en 7A-motor, men hadde vært greit å få det bekreftet. Det står ikke noe komplett delenummer der, det som står er følgende: Innsugskam: Mellom sylinder 1 og 2: VW-Audi logo, 034 AL Mellom sylinder 2 og 3: -blankt- Mellom sylinder 3 og 4: Gemany Mellom sylinder 4 og 5: /2243, BDE3 Eksoskam: Mellom sylinder 1 og 2: VW-Audi logo, Germany Mellom sylinder 2 og 3: -blankt- Mellom sylinder 3 og 4: 034 102 G, Mon 5 Mellom sylinder 4 og 5: 266B Dette er ikke mye å bli klok av, men hadde vært kjekt å vite om kammene egentlig er fra en 7A eller 3B.. dette er vertfall ikke 7A kammer! ingenting stemte med skrift og nummer fra mine 7A kammer! så er nok 3B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...