Noen med løse 7A-kammer som kan ta en titt på dem?

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har løse kammer til en 7A- eller 3B-motor liggende som kan ta en titt på dem og skrive her hva det står på kammene? Jeg har et sett 20v-kammer som jeg *tror* er fra en 7A-motor, men hadde vært greit å få det bekreftet. Det står ikke noe komplett delenummer der, det som står er følgende:

Innsugskam:

Mellom sylinder 1 og 2: VW-Audi logo, 034 AL

Mellom sylinder 2 og 3: -blankt-

Mellom sylinder 3 og 4: Germany

Mellom sylinder 4 og 5: /2243, BDE3

Eksoskam:

Mellom sylinder 1 og 2: VW-Audi logo, Germany

Mellom sylinder 3 og 4: 034 102 G, Mon 5

Mellom sylinder 4 og 5: 266B

Dette er ikke mye å bli klok av, men hadde vært kjekt å vite om kammene egentlig er fra en 7A eller 3B.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som har løse kammer til en 7A- eller 3B-motor liggende som kan ta en titt på dem og skrive her hva det står på kammene? Jeg har et sett 20v-kammer som jeg *tror* er fra en 7A-motor, men hadde vært greit å få det bekreftet. Det står ikke noe komplett delenummer der, det som står er følgende:

Innsugskam:

Mellom sylinder 1 og 2: VW-Audi logo, 034 AL

Mellom sylinder 3 og 4: Gemany

Mellom sylinder 4 og 5: /2243, BDE3

Eksoskam:

Mellom sylinder 1 og 2: VW-Audi logo, Germany

Mellom sylinder 3 og 4: 034 102 G, Mon 5

Mellom sylinder 4 og 5: 266B

Dette er ikke mye å bli klok av, men hadde vært kjekt å vite om kammene egentlig er fra en 7A eller 3B.. ;)

dette er vertfall ikke 7A kammer! ingenting stemte med skrift og nummer fra mine 7A kammer!

så er nok 3B

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.