Anbefalte innlegg

NOEN HÆR SOM HAR TOURAN MED KW JUSTERBAR SENK? ER DETTE EN GOD KOMBINASJON, ER DE VELDI STIVT?

ER FRUEN SOM BRUKER TRALLA:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har KW v.1 på min Golf V.

Er vel stiv nok til og kjøre på vei, men skal du på bane eller kjøre veldig aktivt med veldig senket bil ville jeg valg noe annet. Jeg har vel 1 cm klaring fra hjul til bue, og går veldig fort nedi.

Kan også nevne at den ene justeringskruen har hoppet over en gjenge på siden. Har hørt om andre som har hatt samme problemet.

Så nå er det ikke coilover for å si det sånn : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har KW v.1 på min Golf V.

Er vel stiv nok til og kjøre på vei, men skal du på bane eller kjøre veldig aktivt med veldig senket bil ville jeg valg noe annet. Jeg har vel 1 cm klaring fra hjul til bue, og går veldig fort nedi.

Kan også nevne at den ene justeringskruen har hoppet over en gjenge på siden. Har hørt om andre som har hatt samme problemet.

Så nå er det ikke coilover for å si det sånn : bh :

hvordan i all verden har du klart det? jeg har KW variant 1 på min og de sklir jo så lett frem og tilbake så..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan i all verden har du klart det? jeg har KW variant 1 på min og de sklir jo så lett frem og tilbake så..

Har vel gått hardt nedi en eller annen gang så den har hoppet over tenker jeg...

Men får jo kjøpt løse deler. Så vi får se hvor ille det blir i vinter ;)

Noe annet drit er jo at justeringskuen er i hardplast.

Hadde litt sterk blanding for å ta felgene for litt siden.

Så ble skummet plutselig lilla gitt : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel gått hardt nedi en eller annen gang så den har hoppet over tenker jeg...

Men får jo kjøpt løse deler. Så vi får se hvor ille det blir i vinter ;)

Noe annet drit er jo at justeringskuen er i hardplast.

Hadde litt sterk blanding for å ta felgene for litt siden.

Så ble skummet plutselig lilla gitt : eek :

Usj da.. ja sånn kan det gå... reagerte på at det var hardplast selv på mitt.. fungerer hvertfall heldigvis fortsatt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usj da.. ja sånn kan det gå... reagerte på at det var hardplast selv på mitt.. fungerer hvertfall heldigvis fortsatt;)

Pass på og rengjør skikkelig før du skal justere på dem! Høytrykk med både luft og vann...

Da vil hvertfall ikke noen gjenger bli ødelagt under justering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok så dette sette er ikke for stivt?

noen med touran som har erfaringer med dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok så dette sette er ikke for stivt?

noen med touran som har erfaringer med dette?

Er jo stivt, men jeg synes ikke det er for stivt.

Baken er jo delt i to ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har touran med KW da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En på jobb kjøpte blekk ny touran for 2 uker siden,monterte tilsvarende sett og rev det av etter 2 dager! Mister alt som heter komfort i bilen og med litt felger ubrukelig til hverdagskjøring. Fres sporet til fjærbena foran litt opp så du får trykkt fjærben mer ned,og sett på golf 4 fjærer bak,da er den lav-men fremdeles nybil på veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En på jobb kjøpte blekk ny touran for 2 uker siden,monterte tilsvarende sett og rev det av etter 2 dager! Mister alt som heter komfort i bilen og med litt felger ubrukelig til hverdagskjøring. Fres sporet til fjærbena foran litt opp så du får trykkt fjærben mer ned,og sett på golf 4 fjærer bak,da er den lav-men fremdeles nybil på veien.

Kan ikke skjønne hvorfor han sa han mistet all komforten..Har en 2004 Touran med KW 1 og kunne aldri tenkt meg å satt tilbake det orginale sportsunderstellet som fulgte med. Bilen har blitt mye bedre å kjøre enn orginal, men selvsagt må man ta mere hensyn til hull og fartsdumper.. Kona har heller aldri klaget hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.