#1 Skrevet August 30, 2004 Jeg fant dette bilde av en TT,der noen har rappet tanklokket... er det mulig å gjøre SÅ mye hærverk??? Hadde noen gjort slik med min, da hadde jeg DR....... vedkommende........ MAKAN!!! : bråk : : bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2004 :eek: Hadde det vært min bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2004 Det var ikke måte på heller da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2004 Kirurgisk snitt der.. Ser jo nesten ikke at noe mangler.. :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2004 Om det så skulle kostet meg 10 000,- kr å finne tyvene så hadde det vært værd det........ UTEN TVIL ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2004 Hvor mye kan et tanklokk koste? Makan til tjuradder. Jeg gjentar meg selv. FREM MED GAPESTOKK :mad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2004 Hehe, dom har ikke akkurat vært flinke med "bokseåpneren" da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2004 Har en kompis som opplevde noe liknende på golf IV sin... der var blinklysene på sidene foran skjært ut... 10*10 cm ca... sto da parkert midt i sentrum av møkkaby nr1 her i landet... ÅLESUND!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2004 Ser nesten uten som den har blitt kappet ut med tang....at det går an. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 31, 2004 Opprinnelig postet av Trond W Grøvdal Har en kompis som opplevde noe liknende på golf IV sin... der var blinklysene på sidene foran skjært ut... 10*10 cm ca... sto da parkert midt i sentrum av møkkaby nr1 her i landet... BERGEN Slik barnslig drittslenging ser jeg mye av på bilforumet, men trodde folk her inne holdt seg for god til å si så usaklige ting som dette.... :mad: Hva er galt med Bergen da?? Skjerp deg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 31, 2004 Har BARE dårlige erfaringer med den byen der... men trenger ikke å ta det opp i denne tråden her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 31, 2004 det er greit, men det var du som startet..... og dessuten, å framstille Bergen som landets møkkaby nr.1 bare fordi du har dårlige erfaringer derfra er rimelig på kanten spør du meg.....Feigt å si det ikke trengs å tas opp her..... , men, men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 31, 2004 Hold dere til TOPIC... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 31, 2004 merkelig..... men det står da virkelig Ålesund der? merkelig hvordan slike ting bare forandrer seg... var det meg?? neeei.. det har jeg iiiii-iiiikke sett:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 31, 2004 Opprinnelig postet av Jan Nielsen merkelig..... men det står da virkelig Ålesund der? merkelig hvordan slike ting bare forandrer seg... var det meg?? neeei.. det har jeg iiiii-iiiikke sett:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 31, 2004 Opprinnelig postet av Jan Nielsen merkelig..... men det står da virkelig Ålesund der? merkelig hvordan slike ting bare forandrer seg... var det meg?? neeei.. det har jeg iiiii-iiiikke sett:D Flink gutt jan:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 31, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Hvor mye kan et tanklokk koste? Makan til tjuradder. Jeg gjentar meg selv. FREM MED GAPESTOKK :mad: Koster sånn ca 3-400 euro for ett komplett innsveisingskit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 31, 2004 Stygg sak det der Jan... Dokumentforfalsk heter det der... strengere straff enn voldtekt å sånt... men men.. spilla jo ingen rolle da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 1, 2004 Drøyt tyveri, Bergen er fin-fin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 2, 2004 Det er ikke umulig at han rappet tanklokket for å lage klokke av det...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 3, 2004 Bare å sette på større tanklokk, slik som tankbiler har oppå tanken for eksempel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 3, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Sandberg Bare å sette på større tanklokk, slik som tankbiler har oppå tanken for eksempel... Kumlokk kanskje? :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 3, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Kumlokk kanskje? :rolleyes: Næh, er så lette å dirke opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...