#1 Skrevet Oktober 4, 2007 hei har orginalt xenonlys på min passat.har senket med justerbart senkesett og da lyserlysene i bakken .de har sluttet og justere seg selv.er det noen som har vert borti dette.mange med lave biler her og xenon ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2007 Har samme problem, lyser bare 2-5 meter frem og stiller du opp lyktene så stiller den automatikken lyktene rett ned igjen:P Men tror man kan stille i tillegg litt med en umbrako nøkkel på toppen av lyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2007 men mener du må inn med hidden og justere med den, hvis jeg ikke tar feil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2007 flere muligheter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2007 Du må inn og skru de opp på en måte, så må du sette den nye stillingen til grunnstilling.. Har jeg hørt et sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...