#1 Skrevet August 30, 2004 Hadde vært greit med slik reklame her i landet av og til, ikke sant? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2004 Genialt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2004 Kult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2004 Kanskje det var en slik en som skulle ha stått på vei hjem fra mandagsmøte i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Kanskje det var en slik en som skulle ha stått på vei hjem fra mandagsmøte i går jasså??? måtte hilse på onkel blå??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2004 Ikke jeg nei. kjører jo diesel jo De sto å målte i retning Skårer og ikke inn mot Oslo som jeg kjørte. Får håpe de målte den veien når en Blå bil "fløy" fra MikkiD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Ikke jeg nei. kjører jo diesel jo De sto å målte i retning Skårer og ikke inn mot Oslo som jeg kjørte. Får håpe de målte den veien når en Blå bil "fløy" fra MikkiD Blå bil, 1,8TTT????? Nei, den har vi ik..ikke sett :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Blå bil, 1,8TTT????? Nei, den har vi ik..ikke sett :D Tenkte ikke på TTT nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 31, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Blå bil, 1,8TTT????? Nei, den har vi ik..ikke sett :D mange burgere sponset du lærhomsene med da?? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...