#1 Skrevet Oktober 4, 2007 Hei på dere For vel skrive et lite innlegg om meg selv også, hvis det skulle være av interesse for noen. Sikkert noen forumtroll som kommer innom Født: 14.9.1984, så dinga 23år for litt siden. Bor: Vågsbygd, Kristiansand (siden august 2006). Hjemby: Skien Jobb: Ventelo Interesser: Bil, hidden, festing og vanlig ting og tang. Bil: 07mod VW Golf V TSI R-Line Tidligere biler: VW Golf 2, Opel Kadett C (beklager,hehe). Så Hei på dere, her er jeg Blink og slå gjerne av noen ord om dere kommer over meg. Venter fortsatt på vacn merkene mine.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2007 ...velkommen i det gode selskap...heftig bil du har... Jeg bor på fagerholt like ved Rimi kjører en utgammel S4...aan.. Bare svipp innom.... Mvh CArl E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2007 Velkommen i klubben! feet bil du har,kjørte bak deg ut under omkjøringa under arbeidet i baneheiatunellen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...