#1 Skrevet Oktober 4, 2007 Som topic sier så viser bensinmåleren i bilen alt for mye enn det egentlig er. Når jeg fyller full tank så står nåla langt over full tank, og når jeg har kjørt ca 25mil så står den nøyaktig på full tank. Men det som jeg syns er rart er at varsellampa som kommer dersom det er lite bensin slår inn når jeg har litt under halv tank igjen..?? Så denne funker jo da tydligvis men ikke måleren.. Trudde disse hadde samme giver?? Noen vise hoder her som kan svare meg på dette? -BTK- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2008 prøver å bumpe denne igjen da denne feilen begynner å irritere meg.. Kan jo legge til at når jeg skrur av tenninga så legger måleren seg på den tredje rødstreken (fra null). Skal ikke den egentlig ligge langt under Null når tenninga er av? Hva kan være feil da siden varsling for lite bensin stemmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2008 Feilen ligger nok i instrumentpanelet, gå inn med vagcom å se hva målern i tanken registrerer så får du utelukket den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...