Styling på min golf 4,tips?

Anbefalte innlegg

Har en vw golf 1.8 coupe 98 mod som eg har tenkt å ha en stund. Er ikkje het fornøyd med utseede da den er ganske ordinær. Vurderer å sette på et stylingsett. Det er da snakk om frontfanger,bakfanger og sideskjørt. Har aldri gjort dette før og trenger da noen tips og råd. Har ikkje tenkt å kjøpe det dyreste settet da eg ser dette fort kan bli dyrt med lakkering,montering,frakt av styling osv. Men vil jo ha noe med god passform. Vil og ha en clean look.Har kikket litt på quality autoimport og noen billige varianter som heter x-line clean look. Noen erfaringer med dett? Vet noen om noe rimelige sett kanskje?Bor forresten i bergen. På forhand takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keep it simple...

 

0519-adjusted.jpg

 

PIC_0002.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen på et første bildet såg jo lekker ut. Peiling på hva slags styling det er og hvor man får kjøpt det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen på et første bildet såg jo lekker ut. Peiling på hva slags styling det er og hvor man får kjøpt det?

 

org jubileumsleppe vel?

usikker på sideskjørt men.. bakfanger ser man ikke..

mye varianter.

personlig liker jeg mer å mer slik stil som den gule..

har evt rieger styling da som jeg hadde på 4ern min

 

vacn_04.jpg

DSCN0155.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den gule er knalltøff. Får prøve å finne tak i et sett som ikkje er altfor dyrt. Veldig fint det rieger settet og. send gjerne linker til noen steder man får kjøpt dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestemt meg for denne spoileren, da eg syns denne ikkje blir for voldsom men likevel litt annerledes. Tenkte å kjøpe kanalskjørt i samme slengen, og helst med samme leverandøren. Har kikket på uttallige sider og finner ikkje noen som har denne spoileren og kanalskjørt som eg liker. Noen forslag? Syns sideskjørtene som er avbildet på denne bilen blir litt for voldsomme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.