#1 Skrevet Oktober 5, 2007 Er det fakta at en ny luftmassemåler koster 4660,- på mekonomen? da jeg skulle montere mitt nye åpne filter, klarte jeg og skade gittret som sitter forran på lmm, vet ikke om det har noe og si.. men uansett så har jeg merket betydelig forskjell på forbruket.. om d ikke bare er jeg som har nytt kjøremønster etter montering av filter ffffrrrrrrrrthssssssss! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2007 sikkert nytt kjøremønster! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2007 sikkert nytt kjøremønster! hehe, kan hende det snitt forbruket økte fra 1,11 til 1,36+ men det har kanskje ikke noe og si at gittert forran på lmm er skadet? bøyde det liksom inn (amatør) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2007 hehe, kan hende det snitt forbruket økte fra 1,11 til 1,36+ men det har kanskje ikke noe og si at gittert forran på lmm er skadet? bøyde det liksom inn (amatør) Hvordan klarte du det a? Og fikk du sånn kvitrelyd nå ? Gåen resirk da? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2007 Hvordan klarte du det a? Og fikk du sånn kvitrelyd nå ? Gåen resirk da? =) har spekkulert i om den er gåen! fikk skikkelig lyd mellom giringen ja men mere sånn KKkkkkkkk... syns den kvittrer for lenge, så lurer på om den ikke klarer og stenge helt.. er det mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2007 har spekkulert i om den er gåen! fikk skikkelig lyd mellom giringen ja men mere sånn KKkkkkkkk... syns den kvittrer for lenge, så lurer på om den ikke klarer og stenge helt.. er det mulig? Min "fuska" litt først. Noen ganger sa den psssssssjjj, men til vanlig var det bare kvitring.. Bytta til en Forge ventil og nå sier den bare psssjjj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2007 Min "fuska" litt først. Noen ganger sa den psssssssjjj, men til vanlig var det bare kvitring.. Bytta til en Forge ventil og nå sier den bare psssjjj hehe, ok! skal fikse meg en ny resirk.. men er det mulig og ikke få opp max ladetrykk pga defekt resirkventil?? litt vanskelig og teste skikkelig da jeg har sliten clutch ( skal bytte over helga) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2007 Om gitteret (også kalt UFO filter) er skadet betyr det ingenting. Har selv fjernet begge gitrene, for mange år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 5, 2007 Om gitteret (også kalt UFO filter) er skadet betyr det ingenting.Har selv fjernet begge gitrene, for mange år siden. ok, så di har ingen annen betydning enn å hindre "større" partikler og komme gjennom? men det blir vell vanskelig uansett, når man har luftfilter montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 5, 2007 De gitterene er vel bare for man ikke skal putte noe inni lmm Men hvis du har slik KKKKKkkKkKk! Lyd så er det noe galt. Da er resirken din helt lukket mest sannsynlig. Skal være Ptsjjjjjj lyd hvis alt er som det "skal" være. Hvis jeg blender resirken min helt så får jeg ptsjukekekekeke! lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 5, 2007 De gitterene er vel bare for man ikke skal putte noe inni lmm Men hvis du har slik KKKKKkkKkKk! Lyd så er det noe galt. Da er resirken din helt lukket mest sannsynlig. Skal være Ptsjjjjjj lyd hvis alt er som det "skal" være. Hvis jeg blender resirken min helt så får jeg ptsjukekekekeke! lyd. åi, da tror jeg at resirken min er død... får sån K lyd ja! står org resirk på bilen nå.. denne holder da kanskje ikke mål.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 6, 2008 hehe, ok! skal fikse meg en ny resirk.. men er det mulig og ikke få opp max ladetrykk pga defekt resirkventil?? litt vanskelig og teste skikkelig da jeg har sliten clutch ( skal bytte over helga) lurer på det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 6, 2008 har nettopp byttet til en ny resirk.. etter det, mistet jeg ikke trykk... og det holder seg oppe på ca 2,3 i disp... så tror det er godt mulig at det var den som var åsaken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 6, 2008 lurer på det samme? Pell ut resirk'n og blend hulla... Så finner du fort ut det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 6, 2008 gjor det, lada plutseligt 0.5 mer. hadde en sterk mistanke når jeg plukka ut ventil'n tidligere i dag å gummipakninga var defekt så den sto halveis åpen/lukket uansett:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 18, 2009 Låner denne litt jeg, er det mulig å teste resirken på noe vis? jeg tror min 034motorsport resirk fusker litt. Får litt sånn blaffrelyd når jeg gir på i 5gir. Der jeg kjenner at det ikke drar heeelt som det skal til tider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 26, 2009 Har du ingen du kan låne en resirk av, bare for og teste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...