#1 Skrevet Oktober 5, 2007 Her snakker vi gjennomført (og kanskje over the top). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2007 fett! litt kjett å ha jobben med å vaske den der etter å ha kjørt en reinværs dag;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2007 Ser han også går for 4" endestuss..hehe. Men gjennomført var den! Skikkelig feit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2007 Var vel "litt" over the top the buret der. Men FY FA.. så strøken!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2007 hva slags gear overføring er det han har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2007 hva slags gear overføring er det han har? oppflyttet orginal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2007 faen te bur i den bilen da.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2007 Burde nesten vere røde slanger i motorrommet på denne her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 5, 2007 RÅ, men så var det det buret da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 5, 2007 helvete for et bur hehe rør i alle retninger hehe. men faser te gjennomført bil da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 5, 2007 Burde nesten vere røde slanger i motorrommet på denne her:) Samme tenkte jeg på også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 5, 2007 Buret var litt drøy, men fy flate hvor gjennomført. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 5, 2007 Hvor i svarte gjømmer man alt av kabler? Skjuler det i ramma? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 5, 2007 Hvitmalt Eksos manifoil????? Og litt vel mye bur, men helt klart gjennomført. MYE kredit fra meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 5, 2007 Stusselig eksospotte må jeg si Og det buret var jo reine edderkoppnettet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 5, 2007 Det som er synd med biler som det der er at det kan rett og slett ikke brukes til noe annet enn å vises frem. Skulle ikke forundre meg om motoren aldri har vært startet (se bare på grenrøret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 6, 2007 Hvitmalt Eksos manifoil????? Og litt vel mye bur, men helt klart gjennomført. MYE kredit fra meg:) Er nok keramisk coating, den er hvit om jeg ikke tar helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 6, 2007 får den i flere farger, men hvis bilen kjøres, så er det nok det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 6, 2007 Lekkert med forlenget front også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 6, 2007 ...bilen så heftig ut den... Men felgene så ut som de var kjøpt på barnevogn sentralen.. Utstikkende felger er aldri pent...aldri... Men et heftig bygg ja...Det er jeg ening i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 6, 2007 ...bilen så heftig ut den... Men felgene så ut som de var kjøpt på barnevogn sentralen.. Utstikkende felger er aldri pent...aldri... Men et heftig bygg ja...Det er jeg ening i så fei kan man ta>=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 6, 2007 Buret så litt ut som en sakseheis:) kansje han kan heve taket:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 6, 2007 Lekkert med forlenget front også da Jeg er ikke helt inne i Polo, men forlenget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 6, 2007 Helt klart et gjennomført strrrrøkent bygge! ...og har har vært så sinnsykt gæern, så han har høyglanspolert alle bolter/muttere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 6, 2007 ...og har har vært så sinnsykt gæern, så han har høyglanspolert alle bolter/muttere! Tipper de er kromma jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...