#1 Skrevet Oktober 5, 2007 Da har kona tatt bunnpanne nr 2 i år.. Finnes det noe forsterka bunnplate el. lign til A6? Blir dyrt i lengden det her.. Senka Audi er no dritt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2007 Kvinnfolk + bil = bad combo Har bytta 3 stk bunnpanner på 4'er golfen til kjerringa.....og den er IKKE senka engang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2007 Jo, men det tør jeg ikke si Blir vel at hu kjører hilux, som er hevet 6"... Og 37" dekk, da går d ikke an å slå sunn no Men har sett sånne plater i stål og alu, som beskytter bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2007 Blir dyrt i lengden det her..Senka Audi er no dritt... Kjøp hevesett:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2007 Får jo kjøpt alu-plate under bl.a på dieselgeek.com eller noe.. Jeg har laget min selv i 5mm alu-plate og tror jeg har spart bunnpanna et 10-talls ganger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2007 Ja, dem har, men sef. ikke til A6 Må vel lage meg en da, i 10mm stål:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...