#1 Skrevet Oktober 5, 2007 Vurderer å handle noe småtjafs på 034 motorsport, men frakta blir omtrent like mye som det jeg skal ha.. Er det noen som har planer om å handle noe derfra i nærmeste framtid som kunne tenke seg å dele på frakten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2007 jeg skal ha noe småtteri og.. si ifra når du handler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2007 Jeg er sikkert med på noesmåtjafs også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2007 jeg skal ha noe småtteri og.. si ifra når du handler.. Glemte å spesifisere dette i tråden, men siden jeg la den under trondheim lokallag tenkte jeg mest på om noen kunne hentet dette i trondheimsstrøket for å spare porto.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2007 Prøv å høre med en ved navn Paul Guillen her på forumet, han har hatt mangen gruppekjøp fra 034, han importerer deler fra 034 motorsport, mest sannsynlig med lavere fraktkostnader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2007 ok, beklager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2007 jeg kan også tenke meg noe fra 034 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2007 Yes please. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2007 Jeg skal ha over en pakke snart. Så kan sikkert ta med noe sammen med den. (Kjekt med deling av frakt, spesielt på småordrer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 14, 2007 Er handelen utført? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...